צריכת קפה עשויה להפחית את הסיכון של מחלת כבד

צריכת קפה עשויה להפחית את הסיכון של מחלת כבד


Meta-ניתוחים הראו כי צריכת קפה לעומת צריכת קפה לא קשורה עד ירידה בסיכון 40% של סרטן הכבד, למרות שזה מופיע להיות תלוי מינון relationship3-5.

מחקר US6, Italy7, 8 מרמז כי צריכת קפה קשורה באופן עקבי עם סיכון מופחת של שחמת, עם הפחתת הסיכון הפוטנציאלי 25-70%.

המחקר מצביע על שיוך הפוך בין צריכת קפה לבין הסיכון של מחלת כבד כרונית, הפחתת הסיכון הממוצעת של 25-30% קפה נמוך לצרכנים, ועד 65% ב- consumers9.* קפה גבוהה.

שולחן עגול, פרופסור אלכסנדר הציע כי סביר להניח כי סרטן הכבד מפתחת של מחלת הכבד הקיים, ובמהלך הציע כי הקשר בין צריכת קפה לבין סיכון מופחת של סרטן הכבד עלול למעשה לקשר בחזרה אפקט של קפה שותה על מחלת כבד.

אחד הנושאים העיקריים-שולחן עגול היה האבחנה של מחלת כבד, ואת העובדה כי רוב הסובלים הם מודעים למצבם. אף-על-פי הכבד הוא איבר חיוני, התפיסה בכמה מדינות באירופה היא כי בריאות הכבד לא נחשבת גבוהה עדיפות בתור תנאים אחרים, כגון מחלות לב.


שלח החקירה

אולי גם תרצה